Pyssel

Eftersom barnmorskan har givit mig order om att ta det lugnt då mitt blodtryck är stigande så får jag snällt göra som hon säger. Därför har jag ägnat dagen åt att pyssla. Jag har scrapbookat lite bilder och gjort ett släktträd till Lilleman. För mig är det viktigt att han vet sin släkt.
 
De fina bilderna som fotografen Malin Henriksson tog på hundarna i våras har jag pysslat ihop fint. Nu väntar jag bara på att mamma ska komma hit med fler album som jag kan sätta in allt i. Jag har säkert fem fulla scrapbook-album redan och en massa ark som väntar på att få sättas in.
 
Mr Jackson
 
Jimmy fotar flygplan i Köpenhamn, på flaket av sin gamla pick up.
 
Lite av vad jag gjort idag. Fick även ihop grattiskort till två kompisar.
 
Släktträdet
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Jättefint!
Vad duktig du är!!!
Jag har också scrappat lite.. Men ytterst lite!!!
Har tyvärr inte gjort det alls sedan vi köpte Ella, men skulle gärna vilja få tummarna loss att göra ett album bara om Ella. =)

2012-09-20 @ 16:14:29
URL: http://minochellas.blogg.se
Postat av: Momo

Gudars skymning vad duktig Du är och så kreativ, skall bara bli sooooo wonderful to see you again!!!

2012-09-20 @ 17:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0