Utflykt

Idag hade vi picknick i Kungsparken. Så mysigt! Vi satt på en filt i skuggan och åt vår medhavda lunch. Jack tyckte det var skitskoj att leka med dogsens koppel men jag tror inte att dogsen tyckte att det var lika kul...efter det gick vi till Harmoni barn och köpte ett par lära gå skor till Jack. Svenska kvalitetsskor till min älskling! Dogsen fick följa med in eftersom jag frågade så snällt och att de satt fint i barnvagnen.

På vägen hem fick Lakrits och Jack samsas om utrymmet i vagnen och det gick jättebra! Jag beundrar Lakrits tålamod med Jack!


Kommentarer
Postat av: Momo

Momo's Underbarheter!

2013-08-05 @ 17:38:57
Postat av: Pernilla

Åh dom är jätte fina... Jag var också där idag och klämde på ett par likadana för dom glänste så fint på hyllan :) dock är det för tidigt med ett par här ;)

2013-08-05 @ 19:37:16
URL: http://lilletheo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0