Vinterfina killar

Killarna har fått en för tidig julklapp: varsitt vintertäcke från Hurtta. Jag är sååå nöjd! Skitbra kvalitet och passform! Vind och vattentätt med reflexer. Man kan dea upp pälskragen så den blir som en poloteöja och även dra åt i halsen för den hund som har smalare hals. band under benen så täcket inte flyger upp utan sitter tätt mot ryggen. Dock ville jag ha två röda men man kan inte få allt....jag köpte dem på Tradera för halva priset. I butik kostar de 499-549 kr för denna storlek (27). Defenitivt bästa köpet någonsinn i klädväg till grabbarna. Har en flytväst från Hurtta som jag är mycket nöjd med också. Nu fattas bara varsitt halvstryp-halsband. 

Tyvärr ingen fin utebild då jag nuförtiden endast rastar killarna i mörker på vardagarna....


Visst är han snygg?





Kommentarer
Postat av: Momo

Sååå fina Momo's Underbarheter är i sina nya täcken!
Bra köp Jenni!!

2013-12-12 @ 06:29:07
Postat av: Bibi

Nej varför skall du använda halvstryp halsband på sådanan tunna halsar. Håller med deras kläder är toppenfina och bra.

Svar: Halvstryp är inte till för att strypa utan endast för att vara lätta att få på. De ska sitta som ett vanligt halsband. Hurttas är dessutom breda.
Dogomania

2013-12-12 @ 13:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0