Min lilla räv

Är just hemkommen från veterinären med endast en hund....


Jackson är kvar för idag ska han sövas och dra minst 6 (!) tänder. Jag har sovit dåligt i natt för att jag är rädd att endast få hämta hans halsband och koppel i eftermiddag.... Har hört flera historier om chihuahuor som inte klarat narkosen. Nu vill jag bara att dagen ska gå fort så jag får hämta hem min lilla räv igen!

Veterinären tittade på Lakrits öga idag med och det är så mycket bättre men vi måste tillbaka nästa vecka igen, suck!

Jag och Jackson imorse:


Kommentarer
Postat av: Sandra och chihuahuan Theo

Vi håller alla tummar och tassar på att det kommer att gå bra hos veterinären <3

---
SV: Tack :) då ska jag säga det till min kompis :) Ja men visst är det jobbigt. Jag sitter ofta vid telefonen och man vill ju kunna svara på kommentarerna :)

2013-07-11 @ 13:17:04
URL: http://hundkojans.blogg.se
Postat av: Momo

Momo tänker mycket o ofta på sina Underbarheter.
Herr Räv kommer att må så mkt bättre o kan tillgodogöra sig maten på ett annat sätt.
Momo saknar er!!

2013-07-11 @ 15:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0