Horoskop för hundar

 
Jag hittade etta på facebook för en tid sedan och tyckte faktiskt att det passade in på mina killar. Den ovan stämmer på min Jackson som är född 2 januari 2007. Det med att "lyx är onödigt" stämmer dock inte! Jackson tycker om allt som är dyrt.....han nekar billigare skicka men älskar parmaskinka till exempel....Han leker gärna inte med andra hundar utan vill hellre stå och titta på. Han är född gubbe min lilla räv.
 
 
Detta är Lakrits. Han beskyddar sin flock och är väldigt känslig (=förstår precis när han gjort fel och visar tydligt när han skäms eller blir sårad).
 
Horoskopen kommer från en bok som jag i skrivande stund inte kan minnas vad den heter.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0