Lååångpromenad!

I söndags gick jag och doggsen jättelångt! Vi lämnmade en kompis bil i stan där han bor vid Värnhem sedan gick vi via Gustav, Kungsparken, Ribban, Limhamn c och sedan hem till Hammars Park. Det tog 2 1/2 timme! Snacka om att jag och hundarna var trötta i benen när vi kom hem! Lakrits var duktig, han jagade inte fåglarna (gässen på Ribban) lika mycket som han brukar. Det är ännu ett beteende som jag försöker träna bort. Jag vill inte ha en jakthund utan en sällskapshund....

Jackson var inte så duktig, han skällde jättemycket! Jobbigt och jag blev frustrerad. Frånsett skällandet var det en mysig promenad! Härligt väder men kallt!

I lördags tränade vi lite agility. Här är ett filmklipp på Jackson. Kontakten var inte den bästa, han var trött och mätt i magen efter allt godis....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0