Min nya heavy duty pet stroller!

 

Idag kom min nya hundvagn! Vilken kvalitetsvagn! Nu ska vi stilla på alla utställningar! Denna vagn (inte just mitt ex) kommer jag även att ha till salu och den kostar 2600 kr. OBS! Vagnen är beställningsvara!

Fakta om vagnen:
Två mugghållare med ett fack i mellan.
Förvaringsfack som stängs med kardborr.
Förvaringsfack under  vagnen.
Hjulen är ca 30 cm i diameter. Kraftiga hjul med kromade ekrar
Vagnen går att öppna uppifrån och framifrån. Uppifrån sett så finns det inget blixlås utan man stänger med kardborr som verlkigen är slitstark! Framifrån är det blixlås. Hunden kan även hoppa upp och in i vagnen själv genom att hoppa upp på framhjulets "plattform"
Fjädrande bakhjul för extra komfort
bakhjulen går att låsa så vagnen inte rullar iväg.
Framhjulet går att låsa så det ej går att svänga med
Lätt att fälla ihop (tryck in den röda knappen på handtaget)
Maxvikt 25 kg
I vagnen finns det 4 st hakar att fästa i hundens halsband
Tyg och nät påminner om canvasburar

Mått:
Ihopfälld: längd 96,5 cm, bredd 56 cm och höjd ca 45 cm
Uppfälld: 96,5 x 56 x 104 cm
Burstorlek: 57 x 33 x 57 cm


Vagnen är något "meckigare" att montera än de övriga vagnar jag säljer men tillslut var den ihopa!

Här kan hunden hoppa upp och sedan upp i vagnen




Öppning framifrån


2 st mugghållare


Framhjul och bakhjul




Förvaringsfack baktill


Broms och fjädrande bakhjul




Det finns 4 st hakar att fästa i hundens halsband

Vagnen finns i andra färger med! Rosa, blå, camo, röd mm



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0