Congrats....

Imorgon 25 augusti (just nu svensk tid...) fyller jag ar! 25 ar.....Detta skall firas med jet ski akning, middag pa Olive garden och minigolf pa kvallen. Minigolfbanan ar helt otrolig med ett jattestort slott, sma hus, vaderkvarnar mm.
Vi ska aven fira min mamma som fyller ar den 30e (samma dag som vi aker hem :()


Jimmy, jag och Mr Jackson. Skaaal!


Har ar lite bilder fran en battur vi gjorde forra veckan:


Saklart var doggarna med!


Dan, var kompis och kapten for kvallen.


Elida med sina flickor.


Vi tuffade runt i kanalerna bland dessa hus. Elida och Dan bor i ett hus har....


Jag pa bryggan upp till Elidas och dans hus


Jackie girl pa vag att hoppa upp pa bryggan


Kommentarer
Postat av: Lena

Tack for senast. Stort grattis pa din 25 ars dag och du sager inget nar vi var dar aja baja det ar ju en stor dag. Ha det sa bra sa ses vi pa Sofiero.



Manga grattis kramar

Lena

2010-08-25 @ 06:28:13
Postat av: Momo

Happy B-day my Blommis!

Love U,

Mammma

2010-08-25 @ 20:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0