Fashion district, LA

Idag akte jag, mamma och hundarna in till Los Angeles, fashion district. Det tog ca 1 1/2 timme dit (trafiken var hyfsad) och minst 2 1/2 timme hem! Nastan stillastaende ko, trots fem filer i bredd at varje hall!

Jag shoppade en massa som vanligt. Kopte en cool overall till Jackson och en svart troja som det star Police pa till Lakritsbiten. Nu kan Lakrits ha sin polistroja och Jackson sin FBI-troja nar de aker med husse i vara amerikanska polisbilar! Sa handlade jag lite saker till mig sjalv med.

Mammas hund Jackie skotte sig bra, hon var lite stirrig och ville inte sitta i strollern i mellanat. Men vi ar nojda med hennes framgang da detta var andra gangen hon ar bland mycket folk och pa ett stalle hon aldrig varit forrut. Bra for en adopterad vovve som blivit misskott fran borjan och nu snart nastan helt rehabiliterad! Hon har lite separationaangest men det jobbar vi pa!


Jackie nannar i strollern


Jackson loves his dog stroller! Den kom val till hands idag nar det var 104 farenheit ute och stralande sol! Varmt som tusan pa asfalten och mycket folk.


Mamma och doggarna.


Jag och doggarna.


Jackson i sin nya tuffa overall som han ska ha till vintern!


Vilken tuffing!


Ville bara visa storleken pa flingpaketen har i USA.....BIG!




Kommentarer
Postat av: Momo

Aven texten e BIG over here....!

Jattefina bilder och bra skrivet JenniPenni!

2010-08-21 @ 08:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0