Gissa vem....?

Gissa vem vi stotte pa idag pa Rodeo drive???!!! Vi satt och tog en fika nar Paivi Hacker fran serien Hollywoodfruar gick forbi! Saklart kunde inte jag och Jimmy halla oss utan att saga HEJ! Paivi var jattetrevlig och tyckte att det var kul att traffa svenskar. De haller nu pa att spela in nya avsnitt av serien och just idag var det hennes lediga dag. Vi pratade en stund och sedan onskade hon oss fortsatt trevlig semester och gick sedan ivag i sina skyhoga leopardskor (ursnygga!!). Inte sag hon ut att vara over 50 bast!


Paivi H, jag och Mr Jackson

Forutom Paivi sag vi en MASSA Bentleys, Ferraris och andra fina bilar. Vi strosade omkring i tre timmar i alla affarer och hundarna var SA valkomna in i ALLA affarer (Gucci, Juicy Couture, Fendi, LV, Ralph Lauren mm). Juicy Couture hade till och med vattenskal och skal med hundben till alla doggar som kommer in i affaren. Jag hittade ett ursnyggt sele med matchande koppel i JC-butiken men tyvarr fanns det inte i Jackson el. Lakrits storlek...:( Jackson stt i sin stroller som vanligt eftersom det blir bade smidigare och battre for honom. Inga branda eller trampade tassar. Jackson lag fint ner och tittade pa alla som han motte, halsade pa en del beundrare och drack lite ur sin skal som han hade i vagnen.


Jag och Jackson vid en fontan pa Rodeo Drive


Mamma och jag

Efter detta akte vi till Santa Monica pier. Vi parkerade en bit ifran (billigare) och gick langs med vattnet och sedan ut pa piren. Pa piren tog vi en ol och en pretzel med sugar and cinnamon. Gott! Det ar alltid kul att fa se dessa kanda stallen. Santa Monica pier som ar sa kand for sitt pariserhjul. Varmt och skont var det, inte ett moln pa himeln och helt vindstilla! Tank vad lilla Jackson har fatt vara med om i sitt snart 3 ar och 9 manader liv! Som min styvfar sager: "Mr Jackson is a more frequent flyer than many people that I know...."
Helt otroligt shoppade jag inte en enda grej.....men det var svart att halla fingrarna fran planboken i vissa av affarerna pa Rodeo Drive...


Jag och Mr Jackson pa Santa Monica pier.

Jackie (mammas hund) var sa duktig idag! Hon riktigt imponerade pa oss. Hon har gatt fint i kopplet hela dagen, inte varit stirrig eller nervos nar ngn ur "flocken" inte var inom synhall. Hon skotte sig sa bra och vilken skillnad det ar bara fran i borjan av var USA-resa da vi var i San Fransisco och hon var bland mkt folk och pa nya stallen for forsta gangen! Ikvall blir det lite extra dog treats till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0