Road Trip

Igar kvall kom vi hem till Port Hueneme fran var lilla road trip. Vi korde totalt ca 220 mil. Vi besokte San Fransisco, Yosemite national park, Baltimore and much more... Vi bodde pa pet friendly hotell tre natter. Best Western tog betalt $10 per hund och det sista hotellet som jag inte kommer ihag namnet pa, kostade hundarna inget extra! Att aka sa langt med tva hundar som aldrig traffat varandra tidigare gick jattebra! De sov tillsammans i baksatet. Att bo pa hotell var inga problem. Hundarna fick folja med in i princip alla affarer och uteserveringar.

I San Fransisco var det sa mycker folk sa Jackson fick sitta i sin stroller. Vi sag Alcatraz pa hall. Vi ville aka ut dit men tiden rackte inte till. Vi akte over Golden Gate bron tva ganger. San Fransisco var verkligen en upplevelse!

Yosemite national park var skithaftigt! Vi var 10 000 fot over havet och man kunde se sno pa bergstopparna! Nar vi stannade for att fika jagade Jackson ekkorrar! Jag holl tummarna pa att fa se en bjorn da parken har manga bjornar men tyvarr sag jag ingen.

Pa vagen hem stannade vi till i en liten hala som heter Pearsonville och tankade. Dar var ca 42 grader celsius! Jackson brande sina sma tassar pa marken. Han steppade omkring som en aggsjuk hona....

Idag har jag anmamlt Jackson till dog showen i Santa Barbara august 29th. Hoppas det gar bra for honom. Detta blir antagligen hans sista utstallning...Efter detta ska jag satsa pa Lakrits.

Har ar lite bilder fran var soad trip:


On the road again....


Jag och jackson pa en av de fa strander i USA som man far kora bil pa. Pismo Beach.


Vagde Jackson hos veterinaren idag. 5 pounds (kilo ?)


Pismo Beach


Detta hotellet var sa "tacky" att det  var haftigt! Sa otroligt praligt! kan inte ens med ord beskriva hur det sag ut innuti men haftigt var det. Varje rum hade ett tema!


Madonna Inn



Jag, Jackson, Jackie och mamma


Vi sag salar i en hamn


Elefantsalar pa en strand


Best Western, har bodde vi i tva natter


Best Western


San Fransisco




Alcatraz


Denna gubbe var med i Filip och Fredriks program High Chaparal. Han skrammer folk nar de gar forbi.








San Fransisco i bakgrunden


Jimmy, Jackson och Mr Tom med Golden Gate Bridge i bakgrunden






Yosemite






Idag tog vi en trip till Malibu. Tar ca 30 minuter att kora fran min mammas hus.

Det var allt fran oss for denna gang!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0