Saknar min Lakritsbit....

En vecka kvar i USA :( vill inte aka tillbaka till Sverige men det enda positiva ar att jag far tillbaka min Lakritsbit! Pappa kor ner fran Stockholm och lamnar honom den 5 september. Helgen efter ar det utstallning i Sofiero for Lakrits. Jag ska aven stalla ut min kompis chihuahua Ninja. Det blir hennes debututstallning.
Det ar skont att veta att Lakrits har det bra, han alskar sin "styvmormor" eller matmamma som jag kallar henne da hon alltid har en massa mat hon forsoker proppa i bade mig och hundarna....


Myspys...


Lakritsbiten i sin keps



Lakrits, Jackson och Ninja vantar pa Ok fran mig att fa komma in i lagenheten.


Seglarvavvan Lakrits


Under seglatsen leker Lakrits med en av sina favoritleksaker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0