Tandborstning

Jag har precis borstat tanderna pa Jackson. Mamma hjalpte mig. Det ar forsta gangen vi lyckas borsta gaddarna pa honom! Jag kan inte fatta att en sadan liten vovve kan vara sa stark och sprattla sa mycket! Jag fick halla fast honom och mamma oppnade gapet och stack in borsten. Nu ar de vita och fina fransett liiite tandsten. Vi borstade med en vanlig tandborste fran TePe i barnstorlek. Anvande bara vatten, ingen tandkram. Vi fick bort en massa belaggningar som gjorde tanderna gula.....det sag inte bra ut men nu ser det bra ut! En gan till maste vi i alla fall borsta innan utstallningen den 29e.....Domaren skall inte fa chansen att klaga pa hans tander.....

Jackson verkar inte ha fatt allt for stora men av var behandling for nu ligger han sott i mitt kna....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0