Det är mycket nu...

Nu är det slutspurten på min utbildning och jag har mycket att stå i.

Jag har så mycket jag vill skriva om som ytex Lakrits mäöte med sin son Leo, promenader och fina bilder i vinterlandskapet mm men det får vänta lite.....det kommer när jag har tid.

Så här såg min kalla och fusna dag ut idag:
Idag började jag att försöka ta mig hem från Skurup 12.15 och var hemma vid 4-tiden....Det snöade så mkt att man inte såg mer än 5 meter framför bilen....

Jag och min handledare (jag har praktik i hemsjukvården nu) körde fast med kommunens bil utanför Slimminge. Vi såg inte ens vägen utan fick köra på känn! Vindrutetorkarna frös hela tiden så de hjälpte inte ett dugg! Sen la bilen av helt, batteriet var helt dött! Där fick vi sitta i 20 minuter innan vi fick hjälp att starta bilen med startkablar...Vilken dag altså! Jag kan inte komma ihåg när det snöade så mkt som det gjorde idag! Det var helt otroligt! Jag tror att det är minst en meter snö i skurup nu..... Tågen var dessutom både försenade och inställda. Tur att jag kom hem tillslut i alla fall. Väl hemma möttes jag av två kissnödiga och glada vovvar, så det vara bara att gå ut i kylan igen fast jag knappt kände mina fötter längre....


Kommentarer
Postat av: Julianmelissa

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good

2012-07-10 @ 16:43:05
URL: http://julianmelissa.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0