Husse reser iväg och Lakrits badar

Imorse åkte husse iväg till Los Angeles med en kompis. Han ska bo hos min mamma. Tyvärr kan jag inte följa med då jag har slutspurten i skolan inför examen =(

Igår hjälpte jag Jimmy att packa och hundarna märkte att det var något på gång. Jackson hoppade upp i väskan, han ville väl visa att han ocå vill med till varma California och Momo (min mamma). lakrits fick syn på alla julisar som jag packat in och som skulle med till LA. Lakrits verkligen ääälskar presenter so han blev helstirrig. Så när jag sa "present" så tog han sig friheten att sno ett paket och vandra iväg med det! Han är så söt! men han får lugna sig till julafton då han ska hjälpa mig att öppna paket.



Idag har jag badat Lakritsbiten inför söndagens utställning i Stockholm (Älvsjömässan) där han ska ställas i öppenklassen. Klorna är klippta, öronen rensade, tänderna är borstade och snoppe är ansad så han inte kisssar sig på magen. Nu ska jag bara packa. Vi tar tåget på lördag och ber till vädergudarna att det inte ska snöa mer så tåget blir inställt....



Lakrits ser ut som en svart liten Gremling....



Husse har något gott! Mums....säger den ständigt hungriga Lakrits....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi valkomnar Husse Jim till SoCal och lovar att ta val hand om honom! Onskar Matte Jenni och Jackson & Lakrits a safe tripp to huvudstaden. Merry Christmas! Momo & Mr Tom

2010-12-16 @ 21:20:14
Postat av: Anneli + vavvorna

Romeo tackar så mycket för gratulationen.



Jag får nog vänta lite med hundvagnen även om jag gärna skulle kunna tänka mig en röd. Jag hör av mig när det blir dags. Jag kommer och kollar på söndag på alla vavvorna. Vi kanske ses?

2010-12-17 @ 16:32:00
URL: http://chitassar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0