Inga mer kramper för Mr Jackson!

Stackars Jackson har haft så mycket köldkramper i sina tassar så jag köpte ett par skor till honom igår! De är så ofantligt töntigt söta! Jag trodde att han skulle vägra att gå i dem men han går faktiskt, fast bara mot huset inte från huset. Jag måste bära honom en bra bit från huset och så går han hemmåt och uträttar sina behov på vägen. Tack vare skorna har han inte krampat alls! Hurra!


Min fina kille i sina nya skor! Jag som trodde att jag aldrig skulle behöva köpa skor till en hund....


Visst är de söta! De fanns i rosa med...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sooo duktigt av Jackson att promenixa med alla 4 skorna, glad att han kan utratta sina behov utan storre problems nu. han har verkligen en omtanksam Matte! Kramisar from Momo

2010-12-24 @ 00:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0