Lakrits och Leo

Förre helgen tog jag med mig Lakrits och Jackson och åkte till Vellinge för att hälsa på Lakrits son Leo (Amqus Leonardo da Vinci). Leo är som sin far, full av energi, hyss och livsglädje. Det var tur att jag hade med mig pinkeskydd för utan dem hade hela Leos hus varit inkissat med Jacksons och Lakrits revir.....
Leo är i mitt tycke ett bra avelsresultat då han har vad jag kunde se snabbt saxbett 6+6, utmärkt mentalitet, social och trevlig. Precis som en vavva ska vara!

Lakrits som annars är lägst i rang bland de hundar han umgås med, passade på att sätta sonen på plats.....Stackars Leo blev juckad på i tre timmar! Jackson hängde på i mellanåt så alla tre stod på led i rangordning och juckade med Leo längst fram och Jackson längst bak.....De körde tåg som jag brukar kalla det. Då och då fick Lakrits för sig att leka lite med Leo. De var så söta tillsammans och så loka i sitt kropsspråk!

Det var inte lätt att fota de små liven då de ständigt var i rörelse. Sen är svarta hundar väldigt svåra att få bra på bild.


Lakrits väntar på att Leo ska komma ut från sitt gömställe


Leo gömmer sig för pappa


Lakrits tar sig friheter....Jackson tittar på.....Leo lider.....


Vi kör så det ryker killar!


Me and the gang

Det blev inte så jättebra bilder but it is what it is...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0