Lussebak och julmys!

Idag har jag och Angelica haft vårt årliga lussebak. Jag tror att det är 5:e eller 6:e året i rad vi bakar tillsammans. Vi bakar, lyssnar på julmusik, myser med dogsen och snackar en massa tjejsnack. Mysigt!

Mina små killar, nu även kallade "pissenissarna" har helt plötsligt fått för sig att de ska revirmarkera hos Angelica...detta har hänt en gång tidigare men det var efter att Tindra löpt...så idag fick de ha torkypapper runt snorren och vara instängda i köket. Jäkla busvovvar! Fastän de var ordentligt rastade lyckades de klämma ut några droppar på Tindras bädd och Angelickas matbordsben...


Angelica packar in egengjorda fikonbullar i fina presentförpackningar.


En gammal hederlig bakmaskin.


Två små pissenissar iklädda Torky...


Dags att börja knåda degen




Fina Tindra tror att hon är en liten hund och vill sitta i mattes knä.


Här kommer några bonusbilder på Clara snart 9 år som varit på utklädningsparty. När jag ser henne i denna klänning från Toy´s R Us kan jag inte fatta att jag haft denna på mig på en Halloweenfest för två år sedan! Kläningen är ju väldigt töjbar...i storlek 158....

Tinkerbell klänning med vingar! Clara var finast på festen!


Clara och Mr Jackson


Clara är sin far upp i dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0