My Dog

Nu äntligen har nummerlapparna kommit! Lakrits ska ställas både torsdagen och fredagen. Jimmy och jag åker upp och bor på hotell. Jackson ska bo hos Iris och Alex. Dessutom, fick jag äntligen bokat ett hotellrum, Scandic i Mölndal. Det fanns hotellrum lediga inne i stan men de tar inte hundar. Att jag alltid ska vara ute i sista minuten! Så typiskt mig...Men men detta blev ju bra ändå, det är ju inte så långt från Mölndal till mässan. Ser så fram mot detta. Såg att antal anmälda nästan är hälften jämfört med Stockholm hundmässa...Skönt!

På vägen hem den 7e januari åker vi inom Lund för att hämta upp två söta vavvatikar, Mini och Milli som ska bo hos oss ett par dagar när deras matte är utomlands för att para sin ena tik. Lakrits kommer nog tycka att det är skitkul med kompisar att leka med!


Lakrits, min lille kille som älskar utställningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0