En liten räv i blåa kläder!

Idag var jag och vovvarna ute och promenerade i Limhamn vid brofästet. Nu när det  är så kallt har Jackson fått för sig att han ska vägra att gå....jag brukar vara hård och fortsätta gå så får han släpa efter bäst han vill, men idag gav jag upp. Tillslut fick han sitta på armen. Då sa några förbipasserande: "Titta vilken söt svart hund och titta hunden i famnen! Den ser ju ut som en liten räv i blåa kläder! Så liten den är!" Detta är inte första gången folk kallar Jackson för räv....i USA i somras sa en pojke till sin mamma: " Look mum, she got a fox in the bag".
Efter denna promenix på 1 1/2 timme hade jag förfusit mitt huvud då det blåste en del....Jackson, han började gå igen när vi kom ner till vattnet. Konstiga idéer han har.....denna gången var det inte kramp i tassarna som gjorde att han inte ville gå.

Kommentarer
Postat av: Mr Tom

Howdy from the west Coast,söndag morgon här och regnet har slutat, inga skador i vårt område men det stackarna som bor uppe i canyons har mycket att ta reda på nu. Mudslides och många hus förstörda.Solsken och 15-18 grader idag så det blir en promenix på beachen innan SuperBowl.Kul att läsa din blogg och se vad som sker i Malmö med omnejd. Grattis till din succe med skola och hårda studier och med ditt hund program. Very Impressive .Allt ok med oss. Talk soon, Mr T and Momo

2010-02-07 @ 19:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0