Tentaplugg

Idag har jag pluggat hela dagen inför onsdagens tenta. Jackson har hjälpt mig:



Jag fattar ingenting av det jag ska tenta. Kvalitativ (forsknings) analys....Tack till en klasskamrat som hjäälpt mig idag så att jag nu fattar i alla fall lite....Jackson gör så gott han kan för att muntra upp mig. han ska sitta så nära mig det bara går!

Efter ett tag var det dags för en paus och då gick vi på promenix i Hammars park:



Kallt som tusan! När ska det bli vår och sommar???? Snart hoppas jag för nu är jag trött på det här!
Lakrits har även han fått en varm overall som dock är lite lång i frambenen men det ska fixas till!


Lakrits kanske blir pappa igen om två månader! Han ligger i hos tjejerna!

Kommentarer
Postat av: Momo

Duktiga vovvar som uppmuntrar sin Matte da hon sitter med alla bocker och anteckningar infor morgondagens tenta!!!! Vad fina bla vinterdressar du har till de sma Underbarheterna. Jackie har en svart atsittande sak med bling-bling pa med texten "Rockstar" med annu mera bling pa ryggen. En present from her friend Annie som "vuxit" ur den. Slut i rutan for denna gangen, natti natti from S. Cal. och Momo

2010-02-10 @ 06:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0