Puma, vilken sötnos!

Igår tog jag och hundarna bussen till centralen. Först skulle vi posta en hundvagn som jag sålt sedan skulle vi hälsa på Ina som är frisör och delägare till www.fixatilldig.se När vagnen var ivägskickad så gick vi i räserfart från centralen till Köpenhamnsvägen 15. Tog en halvtimme ca. Jag gick så snabbt att hundarna fick springa vid sidan om mig!

Ina har fått ett sött tillskott till sin flock: Lilletass Rageing Rose "Puma" 13 veckor. En otroligt söt och livlig tjej! Samma mentalitet som Lakrits: full fart och tvärstopp! Här vilar inga ledsamheter inte! Puma klättade på mig som vi kännt varandra sedan hon föddes, imponerande för en så ung tösabit!

Tog lite (halvkassa) bilder på Puma:

En tjej med fint huvud, bra stop, bra bakbensvinklar och bäst av allt otroligt bra mentalitet!



Smygreklam: Om ni söker bra kvalitets-hårprodukter till bra priser, klicka då in på www.fixatilldig.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0