Bilder från Segling mm i Stockholm

Här kommer en del av alla bilder jag tog på doggsen och mig när vi var i Stockholm och seglade med min pappa och hans fru.


Lakrits som alltid måste titta ut när vi åker tåg, bil....


En gammal (malm?)gruva på Utö.


Utö


Underbara skärgård!


Varför har hundar alltid så bråttom i land?


Min söta Lakritsbit på peket.


Lakrits älskar sin senaste present! En boll som ska vara bra för tänderna.




Lakrits i sin fina flytväst som han nästan vuxit ur....det var på håret att jag kunde stänga den...


Köpte hunschoklad till Jackson. Dock hann han endast äta ett par bitar innan lillebror stal det från bordet när de var ensamma i båten när vi åt middag på Utö värdshus...busvovve!


En hundbakelse till Lakrits, hundchoklad till Jackson, boll till Lakrits och benkex till dem båda


Jackson fryser som vanligt och har tröja under västen. Såp här låg de ofta tillsammans under gång.


Vi packar alla saker som ska med....doggsen väntar otåligt.


Mys med reservmatte och husse som ska passa Lakrits hela augusti


Mys i solen


Zzzzzzzz......


Me love the sun!


Jackson tar sig en "nap" i sin älskade väska och jag sitter bredvid.


Pappa la sig ner för att kela med Lakrits på golvet.....och somnade! Sen låg de så här ett tag båda två och sov!




Min lilla rävhund!


Reservmatte/matmamman Solveig och Lakrits


Lakrits hälsar på kompisen Roxy.





På tåget tillbaka till Malmö tittade Lakrits ut igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0