Chihuahuabladet

Idag kom äntligen tidningen Chihuahuabladet! Där kan man läsa min artikel "Resa med hund till USA". Så fin de har gjort min artikel och en masa bilder på mig, Jackson och husse Jimmy!

Sen kan man se min annons om mina fina hundvagnar! En helsida! Jäklar vad det har ringts idag på vagnarna! Annonsen var bra promotion för vagnarna! Jag har 10% rabatt hela juli på alla vagnar!!!

Dessutom kan man se en bild på Mr Jackson (Jackson-Chi Dogomania) under ringrapport Malmö Int. i samma tidning! Äntligen får Jackson glänsa lite, annars är det alltid all uppmärksamhet på lillebror Lakrits.


Äntligen har tidningen kommit och dessutom i färg!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0