Midsommar

Vi firade midsommar i Höllviken med ett par kompisar. Sol, bad i poolen, drinkar, sill, grillning bestod dagen och natten av. Doggsen njöt av solen och all uppmärksamhet de fick. Vi övernattade och åkte hem dagen efter.

Jag gjorde en krans till mig och till Jackson men hann inte göra en till lakrits. Han fick ha keps i stället =) Han såg så "ball" ut! jag skrattade så jag grät när jag satte på honopm den. Djurplågeri, tyckte Jimmy. Lakrits brydde sig inte alls utan lät kepsen sitta kvar.

Så här såg familjen Åkesson ut på midsommarafton:


En puss vid sillabordet


Lakrits lapar sol

Livsnjutar´n Jackson


Det är så sköööönt att bli kliad på magen!


Lite bad i poolen


Jag och Jimmy






Iris och Lakrits


Kommentarer
Postat av: Anneli

Vilka härliga midsommarbilder. Jackson var fin i sin krans och Lakrits var väl för söt i kepsen.

2010-06-27 @ 19:06:17
URL: http://hundisthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0