Examensarbetet

Nu är det färdigskrivet och inlämnat till examinatorn. På onsdag ska vi grillas och kommer då få reda på om det är godkänt. Antar att vi får kompletera, vilket nästan alla får mer eller mindre. Vi funderar på att ändra titeln till:
Hundar på äldreboende.
-En empirisk studie om äldre vårdtagares och personals syn på hundars betydelse för äldres livskvalitet.

Om det är någon som är intresserad att läsa det kan jag mejla över det (när det är godkänt av examinatorn). Arbetet är 30 sidor plus bilagor så det är en del att läsa.....





En annan sak som inte har med detta att göra......ÄNTLIGEN har jag hittat en som kan passa Lakrits då vi är i USA hela augusti! Min pappa! Han bor dock i Stockholm....så jag får köra dit och lämna och hämta men vad gör man inte för att sin underbara vovve ska ha det bra?! Han ska få vara med och segla då min pappa med fru är på sjön större delan utav sommaren. Så Lakritsbiten ska bli en inbiten seglarvovve....Pappa kommer få strikta instruktioner: Ingen smygmatande då Lakrits måste hålla figuren inför Sofieroutställningen och flytväst är ett måste då herrn är alldeles för sprallig i benen och stor risk för att han hamnar i sjön finns....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0