Hälsat på puppisarna

Nu är valparna snart 8 veckor och redo att lämna mamma Kelshy och ge sig ut i stora världen.
Här är lite bilder från när jag var och hälsade på. Då var de 6 1/2 vecka.


De var inte lätta att fota....rörde sig konstant!


Två små gospojkar!


En trötter Donatello


Michelangelo fjäskar för Savannah. Han vill ha benet hon tuggar på.


Men förstår du inte att jag vill ha benet! Michelangelo verkar vara lik sin far: full av liv och bus. Samma kroppsspråk med!


Men kom igen nu, ge mig det!




Michelangelo är ett litet busfrö!



Lakrits hade bara ögon för Kellan och kom väl ihåg vad som skedde sist han var på besök....Sina söner var han inte nämnvärt intresserad av...

Mamma blir biten. Fingrarna smakade tydligen gott tyckte Leo...


Hela familjen samlad. lakris var dock inte intresserad av att sitta fint i mitt knä...




Leonardo


Så trött så trött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0