Lite av varje

Har glömt att skriva att amsafftiken Maya (som jag skrivit om tidigare) fått komma hem till sina valpar tillslut!

Amstaffkillen Tyson som hittades fastbunden utanför en mack i Tomelilla i sin egen avföring letar nu efter ett varaktigt hem. han är väldigt förtjust i människor! Han går bra ihop med hundar ute men känner sig trängt innomhus (men det kan bero på hög stressnivå förtillfället). Är du/ni intresserade av Tyson så mejla mig på [email protected] Tyson har stamtavla och är chipmärkt, är en importhund.

Alla ni som har hundar som på något sätt är släkt till min Jackson-Chi Dogomania med reg.nummer s55182/2007
snälla mejla mig bilder på era hundar och ännu bättre är det om ni har bilder på hans föräldrar då jag har få
.... Jag vill nämligen göra en stamtavla med bilder.

Fler bilder från Hässleholm kommer inom kort.

Bilder på Lakrits valpar kommer. Hälsade på dem förra veckan.

Ni som tänker beställa hundvagnar i juni: Hela juni bjuder jag på halva frakten på alla vagnar. För en enkelvagn som kostar 1500 kr betalar ni endfast 90 kr i frakt för! Skickar med bussgods.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0