Skogen

Var i skogen häromdagen och gick 7 km med doggsen. Jättekul tyckte de som inte varit så mycket i skogen den senaste tiden (pga mitt examensarbete som tagit mkt tid). De sprang nog minst 1 mil. Lakrits hade vårkänslor och sprang som en dåre fram och tillbaka! Det var många skolklasser i skogen den dagen och som vanlig var det många som ville klappa mina små monster. Men när vi gick förbi klasserna gick hundarna snällt fot och fick bara hälsa på folk när jag gav dem tillåtelse. De skötte sig så bra och något koppel behövdes inte!

Här är lite foton från veckan innan när jag och mamma var i skogen i ösregn....


Äntligen slutade det regna....




Mamma


En lite blöt Jackson...


...och en blöt Lakritsbit....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0