Söndag

Idag har jag pluggat, har tenta om en vecka! Samtidigt som jag pluggade slank det ner TRE hallongrottor! De som Lena hade med sig igår. Tur vi tog en sväng med doggsen och inlines på eftermiddagen....

Det var ca 12 grader och sol. På balkongen känndes det inte så svalt då man kan sitta lite i lä där. Jag pluggade och doggsen solade och visade sitt moraliska stöd när matte pluggar.....dötråkigt på en söndag när man bara vill göra roliga saker...


Här pluggar jag om tarmsjukdomar och ryggsjukdomar medan killarna ligger på mina ben och värmer mig! Så mysigt!




Hallå där! jag vill oxå smaka på Lenas hallongrottor!


Lakrits har hittat ett nytt ställe att sola på....Här har Vaktmästar´n full koll på grannskapet!
Dessvärre hoppar han direkt från bordet ner på golvet! Jag blir rädd varje gång att han ska bryta/stuka ngt....Men denna lilla klätterapa ska tvunget upp på bord, fönsterkarmar mm...hoppar som en gasell!


Jackson tycker oxå om att ligga på bordet....

 

Fick just reda på att mamma o Mr Tom bokat biljetter till en Toby Keith konsert nära San Fansisco 6 augusti! Så nu ska jag, Jimmy och Jackson få uppleva San Fransisco med!!!!  San Fransisco here we come! Ska bli så kul. Vi ska ta en liten road trip dit och både Jackson och Jackie (mammas hund) ska få bo på hotell! Jackson har bott på hotell förut, utanför Disneyland, CA. Vi smugglade in honom....annars skulle det ha kostat $100 extra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0