Valparna 4 veckor idag!

Idag fyller Lakrits och Kelshys valpar 4 veckor! Men jag har bara 3-veckors bilder.....De är söta som socker!


Donatello


Donatello


Leonardo da Vinci


Michelangelo


Michelangelo. Av bilderna att dömma tycker jag han är sötast! Ska snart hälsa på dem små knoddarna.


Just nu springer Lakrits runt som en galning! Han ser så "ball" ut. Jackson har inte en chans att hänga med i svängarna. Upp och ner i soffan, fram och tillbaka, tvärvändning i hundsängarna: tur Lakrits har patella ua!!! Annars hade jag väl varit på väg till sjukan vid detta laget....

Trevlig helg!


PS. Har hundvagnar på väg hem....vissa är redan beställda men har svarta och rosa enkelvagnar för 1500 kr kvar....1 rosa med 4 hjul, 1 rosa med 3 hjul och 1 svart med 4 hjul. Om du beställer en av dessa och ska till Hässleholm söndagen 23 maj, kan jag ta den med så slipper du frakten!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0