Mysig 1:a advent

1:a advent firades med lite pluggande inför fredagens tenta. På eftermiddagen efter att Jimmy slutat jobba så åkte vi in till stan med hundarna och våra kompisar för att se på julskyltningen. Tyvärr var det inte alls lika mysigt som förra året. Ingen julmusik och de röda små bodarna var inte öppna. Jag som sett fram mot att köpa brända mandlar och titta på allt krims krams de säljer =(  Mysigt var i alla fall alla marshaller på Gustav Adolfs torg som var tända.

Vi gick en sväng längs gågatan och avslutade adventsfirandet med en öl på Moosehead på Lilla torg.


Hundarna fick vänta utanför medan vi tittade in i en av de öppna butikerna.


Dogsen matchar sin nya fina vagn med sina fleece overaller från Theo. Bäst att de var varmt klädda då de skulle sitta still i vagnen. Det var mycket folk som det var uteslutet att de skulle gå själva!


Mr Jackson frös så han fick sitta innanför husses jacka.


Iris och hundarna fönstershoppar....


Familjen Åkesson


Alex och Iris




Det ser ut som om jag druckit mer än öl....men så var inte fallet...


Kommentarer
Postat av: Matte till Paris

ett tips! man ska ALDRIG lämna sina hundar/sin hund utanför en affär om det inte står nån med dem som kan hålla koll. Det finns människor som tar hunden och säljer hunden på Blocket. Hunden hamnar hos vilt främmande människor och du vet inte om hunden behandlas rättvist eller inte. detta säger jag för att jag inte vill att något ont ska hända dina hundar.

2012-08-24 @ 00:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0