Vackra Öresund!

Jag och killarnma är nyss hemkomna från en mysig 2 timmars promenad längs med stranden Limhamn-Bunkeflo och nääästan Klagshamn! Vädret var kanon och utsikten underbar! Tänk om man kunde vinna ett par miljoner så vi kunde bo i ett av de fina husen nära vattnet med utsikt över Öresundsbron och Danmark!
Hade jag inte fått en sådan skoskav av mina vinterkängor så hade vi nog gått hela vägen ut till Klagshamn. Det slutade med att vi tog bussen hem....jag kunde knappt gå! Nu ska vi vila oss lite. Jag måste ta igen mig efter gårdagens Halloweenfestande....

Tog lite bilder på den vackra utsikten:



Några fiskehyddor. Det var helt vindstilla, strålande sol, fiskmåsar som kvittrade och påminde mig om havet och segling....Underbart!






Jackson bökar omkring i leran och tången....


Båda doggarna älskar att få springa av sig på ständer och att få rulla sig i tången är det absolut bästa!


Kommentarer
Postat av: Momo

Oh,vad harligt det ser ut och vilka fina foton Du tagit!

2010-11-07 @ 17:41:46
Postat av: Jimmy

mycket fina bilder:) du ar saaa duktig:)

2010-11-07 @ 19:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0