En liten chiträff

I lördags var jag och killarna hos Linda och hälsade på henne och hennes söta vavvor Mini, Milli och Micro. Milli är kullsyster till "Lilla Blå" som jag sååååå gärna ville ha (hoppas jag kan hitta en så perfekt valp igen...). Millie är verkligen en skönhet som jag tror det kommer gå utmärkt för i utställningsringarna! Hon har perfekt bett, fint runt huvud, bra stop, kort nos, mycket bra bakbensvinklar och ett fint lynne. Framåt, nyfiken och kelen! Mini Fashion Blue Princess heter hon i tavlan.

Vi tog en fika, lät hundarna leka och efter det hade vi ståträning på bordet samt tandvisning. Jag försökte ta fina bilder men de små liven står ju inte still en sekund....


Från vänster: Jackson, Mini och Milli


Har matte något godis?
Jackson hade kisseskydd och det var tur! Utan skydden hade han och Lakrits pinkat in hela Lindas hem....De är "torra" hemma men märker hos andra som har hanhund eller flera hundar och löptikar.




Mini


Jag och doggarna


Milli tränar. Hon står relativt still och hon visar tänderna utan att trillskas. Duktig flicka!





Vi tog ståbilder på Jackson och Lakrits men jag tycker inte de blev bra....


Linda, vill du inte ha Milli så tar jag henne! Hon är underbar och hade passat bra i vår lilla flock!


Kommentarer
Postat av: Iverlinn

Great site! Thanks for letting me look around. :)

2011-02-04 @ 13:23:41
URL: http://iverlinn.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0