Lite roligt...

Igår såg jag en storpudel som på kommando tryckte på knappen till övergångsstället! Så sött! Det skulle jag vilja lära Lakrits men det blir nog svårt.....

Imorse grävde mr Jackson sig in under täcket som vanligt. Bara att denna gången ville han komma mig ännu närmre...han grävde sig in under mitt nattlinne med! Det kittlades men var mysigt , varmt och skönt! Han ligger tätt intill mig varje kväll och morgon. Under nätterna ligger han vid mina fötter.

Lakrits är anmäld till My Dog 7 januari men Jimmy och jag börjar fundera på om vi ska åka till Götet och sova över....kanske blir det så att jag ställer Lakrits den 6e oxå! Då ställer jag honom på förmiddagen och så gör jag, Jimmy och Lakrits Göteborgs gator osäkra på eftermiddagen. Det låter som en toppenidé tycker jag! Inget bestämt men jag hoppas på detta! Annars åker jag upp och tillbaka samma dag om det bara bli den 7e.
Åker vi båda dagarna så blir Jackson hemma. Någon som ev. vill vara hundvakt åt en otroligt kelen liten kille?

Dpmare My Dog 2010:
Torsdag 6 jan:
Chihuahua korthårig, kromfohrländer, malteser: Michael Leonard, Irland
Chihuahua långhårig, coton de tuléar:Birgitta Svarstad


Fredag 7 jan:
Bostonterrier, chihuahua långhårig:Leni Finne, Finland
Chihuahua korthårig, japanese chin:Henrik Johansson




Familjen Åkesson!

Kommentarer
Postat av: All4Dogs

Jag tar honom gärna om jag inte har löptikar eller valpar hemma just då.

(PS Lilla valpen har tyvärr dött)

2010-10-28 @ 08:00:53
URL: http://www.all4dogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0