Vagnarna har anlänt till....

Båten med vår bil och hundvagnarna har nu anlänt till Sverige/Göteborg!!! Nu väntar vi bara på besked på att få komma och hämta bilen. Det lär ta några dagar med pappersarbete och tull. De sa till Jimmy att vi förmodliogen kan hämta bilen på onsdag. jag hör av mig till er som väntar på en vagn, så fort jag har den hemma. Då skickar jag den med bussgods omgående.


Denna har jag hemma i lager just nu, pris 2600 kr


Denna är en av de vagnar jag får hem i veckan, pris 2600 kr. Perfekt för dig med flera hundar och till utställningar! 100 % rymninghssäker!


Kommentarer
Postat av: Orofluido

Åh den rosa hade verkligen kunnat bo hos mig!!! Ångrar verkligen att jag inte köpte en dubbel istället... och en rymmningssäker!!! Hör av mig när lottovinsten kommit in!

Postat av: Matte till Paris

Är det försent att höra av sig här? Bloggar du fortfarande med tanke på att inlägget är skrivet 2010-10-23? Säljer du vagnar fortfarande? Bara undrar. Jag har ju inte ställt ut min chihuahua än men när jag gör det tror jag det skulle vara bra att ha en vagn med mig. Jag hoppas i framtiden jag kan köpa en hane också om jag känner för att avla och ställa ut honom också så tror att en dubbel vagn skulle passa bättre. Har ingen möjlighet att köpa nån nu men när och om jag köper en vagn av dig så undrar jag om dubbel vagnen fortfarande kostar 2600 kr? Den är verkligen superfin, jag älskar den!

Svar: Jag bloggar fortfarande (senast idag) och jag säljer fortfarande vagnar men inte BestPet (dubbelvagnen, flexibe handle, enkelvagnarna med regnskydd, heavy duty.....) Säljer nu InnoPet och de ser du under kategorin hundvagnar/dogtroller till höger på bloggen. BestPet håller inte den kvaliten som jag vill att mina vagnar ska ha.
/J
Dogomania

2012-08-22 @ 21:03:15
URL: http://mendoca.blogg.se
Postat av: Matte till Paris - the queen of chihuahua

ok. tack för svar. Bra att veta att BestPet inte håller kvalitén, då behöver jag inte köpa det.

Svar: BestPet kan vara bra men det skiljer mellan vagnarna. Samma modell och samma färg kan ha skillnader så som att den ena rosa vagnen har reflexer och den andra rosa vagnen har silvriga band som inte reflekterar...eller att den ena har en ficka baktill men inte den andra. Skillnader som gör att jag som försäljare inte blir glad....
/J
Dogomania

2012-08-23 @ 23:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0