Anmäld!

Nu är Lakritsbiten anmäld till Stockholm Hundmässa den 19 december! Hoppas nu bara att Lakrits får bättre resultat än sist....Sofiero, där blev jag verkligen besviken!

 Älvsjömässan är en bra lokal att ha inomhusutställning på tycker jag. Det är gott om plats och så har alla småhundar sin egna lilla del.

Jag kommer även att ta med min min kompis korthåriga lilla tik: Puma. Tror att hon kommer ställas i klassen 6-9 månader. Jag ska även ställa Puma nu i november på Malmö Valp (där Lakrits blev BIR för två år sedan!) Lilletass Rageing Rose heter hon, a.ka. Puma. Hon ska komma hit någon helg på utställnings-boot-camp =)




My-Black-Sweet "Lakrits"



Idag var jag först i stan och fikade med några tjejkompisar och sedan var jag och doggsen ute och gick i rask takt i ca 1 1/2 timme! Vi gick under Öresundsbron och vid skjutbanan i Bunkeflo. Hundarna sprang och lekte och Jackson sprang så snabbt att hans små "pinnaben" knappt hängde med! Det var så fint att titta ut över havet! Alla träden har börjat skifta i färger nu, röda, gröna, oranga mm. Doggarna är så söta när de får springfnatt och bara jagar varandra runt runt! Nu ligger båda två nöjda i sina korgar och tuggar på ben. Vilken härlig söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0