Hemkommen till Sverige

I tisdags kom vi tillbaka till Sverige. Både Jimmy, jag och Jackson tyckte det var trist att åka hem :(  Vi trivs så bra i USA och California! Jackson älskar värmen som finns i Californien året runt. Jag fick nästan en chock när jag steg ut från Kastrup. Inte är det jättekallt men det var betydligt kyligare än när vi lämnade Sverige 3 augusti och mycket kallare än USA....

Jackson klarade flygresan bra och kissade i väskan när vi kom till Atlanta. Han sov nästan hela resan. Jag gav honom inget lugnande, har aldrig gjort faktiskt.

Nu är vi hemma i vardagen och jag har börjat sista terminen på sjuksköterskeprogrammet. Har praktik i Ystad så jag pendlar mellan Ystad och Malmö varje dag....inte kul direkt....långa dagar. Har varit så trött av både jetlag ocg nya intryck på praktik mm så jag har varit helt slut! Resten av familjen med....

Denna helgen passar jag Ninja. Tränar henne innan hennes debut pa Sofiero nästa helg. Hoppas det går bra för henne, hennes tänder är ju inte de bästa men för övrigt har hon många kvaliteter!!

Nu kommer min pappa med Lakrits om några minuter! Han har passat honom när vi var i USA. Ska bli så underbart att få snuffsa i hans päls och få krama om honom!! Min underbara lilla Lakritsbit!


Ninja och Jackson som är redo för utställningsträning hos Lisa (lördags).

Kommentarer
Postat av: Lena

Åh vad underbart att snuffa på Killen igen. Länge utan honom.

2010-09-05 @ 19:01:19
URL: http://www.min.st/zimba
Postat av: josefin kjellsson

hejhej!



kom in på din sida via chiforum.

tänkte höra om du har vagn kvar att sälja?

var mest intresserad av den tre hjuliga rosa lilla vagnen.

om du har möjlighet och har kvar ngn får du jätte gärna maila mig bilder på dem du tänkt sälja. jag skulle gärna vilja köpa en!

Tack! /Josefin kjellsson

2010-09-07 @ 05:07:08
URL: http://josefinwilma.blogspot.com
Postat av: josefin kjellsson

Glömde säga vilken vagn det var jag var intresserad av, mer än att den var liten och rosa, men såg sen att du hade flera vagnar att välja mellan:



Heavy duty pet stroller en svart, kan köpa både ny / begagnad.



Såg att du lagt ut ditt tfn nummer så jag kanske ringer under eftermiddagen.

/Mvh josefin

2010-09-07 @ 06:01:14
URL: http://josefinwilma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0