Titta vad jag hittade!

Idag letade jag efter potentiella kennlar att skaffa en valp från....Och då hittade jag en urläcker hane! BottiLotti´s Lille JumJum "Jum-Jum" och han är ju en halvbror till min Lakrits! De är rätt så lika i huvudet och pälskvalitet ser det ut som.

Så här stod det om Jum-Jum (nästan som en beskrivning av Lakrits):
Pl 0/0
E. Shanana's Cross The Country
U. BottiLotti's Mercedez (Tindrann)

Jum-Jum är en glad, snäll och lättlärd liten hund.
Han älskar att leka med valpar, och
är våran charmör här hemma :)


Han är sååå snygg!

Jum-Jum hittar ni på kennel BottiLott´s hemsida: http://www.bottilotti.se/

Kommentarer
Postat av: Momo

JumJum, han ser so gullig ut pa fotot!

2010-09-24 @ 18:25:36
Postat av: Jenni

De är ju dessutom födda på samma dag, samma år! 2008-06-21

2010-09-24 @ 19:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0