Underbara hundar!

Jackson och Lakrits är bara sååå härliga!

Igår låg Lakrits och sov på mitt bröst i soffan. Han låg på rygg som en sprättad groda och snarkade! Han snarkade som en man! Jag fimade men eftersom min mobil är på lagning och jag har en gammal avlagd kan jag inte lägga upp bilder med den....Lakrits snarkade nästan så högt och mycket som min far gör....väggarna vibrerar...

Jackson som normalt inte vet vad en hundleksak är fick fnatt idag. Helt plötsligt anföll han ett pipdjur och ruskade omkring med den, bet den på "pipen". Han studsade omkring precis som Lakrits alltid gör. Så höll han på tills Lakrits ville vara med och leka - då var det slutlekt för "Gubb Jackson" som tycker att lillebror var för ihärdig...
Han tuggar dessutom på ben nu och äter bra. Jag tror att han har mkommit tillbaka i gängorna efter att har dragit ut sina tänder som förmodligen gjort jäkligt ont!

Veterinären sa förresten att Jackson var mycket social och kelen. Det är alltid kul att höra, speciellt från en veterinär....Jackson visar ju inte sina bästa sidor hos vetten, bara sitter och darrar och skäller ut övriga hundar i väntrummet....
2035g vägde han innan operationen. Förhoppningsvis har han gått upp lite i alla fall nu. Vill ha upp honom till 2,2 eftersom då borde han se som bäst ut.


Jag med mina underbarheter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0