En båttur

Denna dag har varit en underbar dag! Vi har trampat trampebåt med två kompisar i Malmö kanal! Vi hade picknick med oss: ostar, ölkorv, vin, öl och sangria. Såklart var dogsen med! Nina och Patrik hade med sig chihuahuan Shelby ocg sheltien Holley. Dogsen hade flytvästar på sig men Lakrits flytväst är förliten så han ska få en ny. Jag har beställt en likadan som Shelby har: en rosa Puppy Angel flytväst (från www.poshpooches.se). Ja, den är rosa och ja Lakrits är en hane men det struntar jag i! Jag gillar rosa och hundar är färgblinda.....dessutom matchade det finfint till Lakrits svarta päls! Jackson skall få ärva Lakrits gamla flytväst då även han ökat lite i vikt (tack och lov...).

Vi trampade runt i minst 2 1/2 timme så jag och Nina fick ont i både ben och rygg (ryggen gnagde mot det hårda ryggstödet). Varmt och skönt var det och strålande sol! Vi avslutade det hela med varsin öl på Bishop Arms.


Eftersom vi skulle dricka alkoholhaltiga drycker tvingade jag Jimmy att åka buss in till stan (han ville ta taxi). Han hatar att åka buss....


Jag och Mr Jackson



Lite Ed Hardy Sangria från California smakade finfint!


Holley tigger av husse Patrik


Jag med ett glas sangria och Shelby i knät.


Shelby låg som en drottning på sin tron under båtturen...


Ett stycke Lakritsbit


Jag och Mr Jackson


Lakrits




Holley










Kommentarer
Postat av: Momo

Soooo underbart att se er alla pa video och photos. Skoj att "trampe turen" var so lyckad.

Bra att doggarna har flytvast pa sig. Kram kram.

2011-04-27 @ 18:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0