Jenni the Film producer

Jag har pillat lite med datorn idag. Jag kan erkänna att datorer inte riktigt är min grej men jag försöker i alla fall. Jag testade Windows Movie Maker idag och pysslade ihop två filmer. En om mina dogs och en film till mamma om hennes hund. Nedan kan ni se resultatet. Jag är rätt så nöjd med tanke på att jag aldrig gjort detta förr!

Tyvärr ville photobucket inte ladda upp mammas film pga copy right....men den ligger på min facebook...kanske kan man länka? Men hur i så fall?


Kommentarer
Postat av: Bibi

Jättefint man blir glad av alla bilder...superunderbara vovvar..

2011-04-19 @ 09:27:04
Postat av: Momo

Good job JenniPenni! Love from Mom and Jackie woff woff.

2011-04-19 @ 19:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0