Lakrits och Kellans puppisar 2 veckor

Idag blir puppisarna 2 veckor gamla. Jag var och hälsade på dem igår och de var så söta! Fint runda huvuden och vilken päls! De kommer få tjock lång päls! Pälsen är redan nu väldigt tjock och man ser knappt huden så tjock är pälsen! Valparna är starkt präglade av sin far, det är tydligt vem som är farsan här! Kelshy är så duktig med valparna! Det finns nog inte renare valpar än dessa då hon ständigt putsar på dem!

Jag måste tillägga att jag är väldigt nöjd med valet av deras namn! =) Precis i min smak!


Nyfödda 2+1


TIK. 2 veckor. Amqu's Suki of Lakrits (stannar i kenneln)


HANE. 2 veckor. Amqu's Kenji of Lakrits


HANE. 2 veckor. Amqu's Chiko of Lakrits

Valparna finns i Bara, södra Skåne. www.amqus.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0