Tack Annica....

...för den fina reklamen om heavy Duty Pet Stroller! Denna vagn är slut i lager för tillfället (alla färger, typiskt!!!!) Men jag kommer ha några andra modeller på G hem om ett par veckor! Måste ju ha ett lager inför utstllningssässongen!

Annica köpte en Heavy Duty Pet Stroller av mig. En rosa begagnad med hål i. Mina killar tuggade sönder den på en utställning (jag tror det var en löpik i närheten för jag har aldrig sett dem så tokiga/galna förrut...).

Så här skrev Annica om vagnen i en kommentar till ett av mina inlägg:

Jenni:
Jag har lagat hålen så att de inte längre syns. Gjorde något liknande av vad du tänkt dig med lappar på sidorna - har man inte sett hur originalvagnen ser ut så tänker man inte på det :-)

Vi använder den flitigt när vi ska gå längre sträckor och där det då även kan vara mycket krossat glas och annat skit på marken (vilket vissa områden i Malmö har extra mycket av :-( ). Min lilla hane lägger sig t o m ner och vilar med huvudet på en kudde som ligger över vagnens framkant. Varför sitta om man kan ligga?!

Använder också vagnen när jag är på gymmet där han känner sig trygg att ligga bredvid i vagnen och därmed slipper smuts och drag från golvet. (Det är ett litet gym så jag får ta in vagnen och vovven :-D )

Visst folk tittar lite konstigt och går mina föräldrar med skäms de ibland också när folk tittar - "Hundar har ju ben att gå med!" Jovisst, men när det är fullt med glassplitter överallt eller när det plötsligt börjar regna och man har långt hem och vovven är blöt och kall så är det skönt att ha en vagn. Jag har burit han innan i dessa situationer och nog för att jag är stark och klarar 5kg men längre sträckor blir man trött och det är inte lika bekvämt heller tycker min vovve som att ligga fritt i vagnen.

Min vovve har fina muskler på bakbenen och dem har han trots 11 år på nacken och det är för att jag faktiskt låter honom gå väldigt mycket. Men i och med att vagnen är så lätt att köra med en hand har jag den med mig när jag vet att det är ostadigt väder, vi går långt eller det är glas på vissa ställen som vi ska ta oss fram igenom. Ingen big deal och skönt för oss båda om vi behöver använda den!

Nu har du fått mkt reklam men det är vagnen faktiskt värd med tanke på vilken nytta vi har av den! (trots att den är rosa och min vovve är en hane ;-P )

Oj det blev mycket text... nåja ha en trevlig påsk!


Annica: Häftigt att vovven får hänga med in på gymmet! Jag röstar för ett mer hundvänligare Sverige! Tack för alla fina ord!


Denna rosa Heavy Duty Pet Stroller köpte Annica! Nypris 2600 kr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0