Det känns...

....i fötterna! Jag är just hemkommen från ca 3 timmars promenad med hundarna! Jag gjorde det stora misstaget att ta på mig jeans denna varma och soliga dag......big mistake! Inte trodde jag att det skulle bli så varmt och härligt idag. Jag och dogsen gick från Hammars Park där vi bor till Bellevue (Nordmannagatan) där en kompis till mig bor. Hon fyller år idag så mitt mål var att överlämna en födelsedagspresent. Det är bra att ha ett mål när man ska gå långt tycker jag. Jag gick nog en väldig omväg men det var mysigt att gå bland de stora gamla villorna och se hur folk har det.

Lakrits gick hela vägen, min duktiga lilla vovve! Jag hade hundvagnen med mig och det var tur för Mini och Milli hade aldrig orkat gå så långt i denna värmen annars!

Nu sitter jag i solen på balkongen med en kopp te och en "damsugare" Mums! Dogsen har fått varsitt ben som de ligger och gnager på. Mys!


Dogsen är redo för en promenix!

Kommentarer
Postat av: Momo

So mysigt det ser ut, duktiga doggar och en jatte duktig Matte! Mums med en "dammsugare", skulle garna promenixat med er.... Kramis from Momo.

2011-08-21 @ 19:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0