Enbacken My-Black-Sweet "Lakrits"

Lakrits är nu tillgänglig till avel till lämpliga tikar. Är du intresserad av att låna Lakrits till din skk-reggade tik så är du välkommen att höra av dig till mig på 0708-857135 eller [email protected]

Hans stamtavla finner du under kategorin "tillgänglig till avel".

Lakrits är fortfrande en foderhund som ägs av Yvonne Hjälmark som har Hammarbäckens kennel i Bjuv men eftersom hon nu har kenneln vilande så är Lakrits tillgänglig till andra tikar än Yvonnes. 2 kullar till sen är Svarteman min!! :-)


Lakrits är patella kollad ua. Han är MH-beskriven och utställd med Ck och CACIB. Fontanellen är helt stängd och han har tångbett 6+6.













Lakrits kullsyster Beauty Geisha som valp


Lakrits pappa Bobbi (Shananas Cross the Country)


Lakrits farfar Leroy


Lakrits farmor


Lakrits mamma Sessan


Lakrits som valp. Mitt söta lilla troll!


En annan släkting: Ohala King Size


En annan släkting: Tom Puss Yankee


En annan släkting: Ohala Trendy Size


Mattes pojk! Enbacken My-Black-Sweet

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur lång tid väntade från att du köpte din första hund till att du köpte din andra?:)

2011-08-26 @ 10:23:26
Postat av: Jenni

Jag väntade i 1 år men det skiljer 1 1/2 mellan Jackson och Lakrits.



Jackson var 9 månader när jag fick honom och Lakrits var 4 1/2 månad



/Jenni

2011-08-26 @ 18:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0