Trevligt sällskap!


Diana bakar bröd

Denna helgen har varit så rolig, mysig och bra på alla sätt. Min styvfar Mr Tom är här från USA och hälsar på. I lördags var vi och åt på Mando då det var Toms önskemål. Han har inte varit där sedan 70-talet. I söndags kväll samlade vi ihop några kompisar och så åt vi lite "plockemat" på vår balkong. Totalt var vi 7 personer och 6 hundar i vår lilla lägenhet! Finns det hjärterum så finns det stjärterum! Trots så många hundar på liten yta så var kvällen stillsam och gemytlig!

Senare på kvällen vid 10-tiden fick jag och Nina för oss att vi skulle träna lite agility med hundarna....så vi gick ner till hundklubben där jag bor och ställde ihop en bana. jag kan inte rekomendera att träna agility efter att ha druckit ett par glas vin...men roligt var det! Lakrits var på huggen men förstod inte riktigt vad matte ville....Ninas sheltie Hollie var såååå snabb och ändå var hon inte så duktig som hon brukar vara. Tillslut var det så mörkt att vi inte såg hinderbanan så vi släppte hundarna lösa där det fanns belysning. Som de jagade varann, lekte och hade kul! Efter detta så sussade de gott!


Nina penslar piroger med Mr Jackson i knät



Mr Tom myser med Shelby


Patrik (Shelbys husse)



Thord


Mums med kryddiga piroger!


Hasse ser ut som en gammal farbror...


Ville


skål!


Jag och Diana bakar


Jimmy, Patrik och Tom (med myggfångaren i högsta hugg!)


Så här stor är en normalstor chihuahua jämfört med en bag in box....


Varsågoda!


Jag och Jimmy


Tom, Diana med Ville och Nina


Man kan tro att de är syskon men de är de inte. Mr Jackson överst och Shelby underst. Jackson verkligen avgudar Shelby!


jag och Hasse


Puss på dig matte!


En som blev lite nannig



Fyra killar som radar upp sig....kanske tappar hon något på golvet???



Kommentarer
Postat av: Fanny

kul med storleksjämförelsen! visa chi's är sååå små

2011-08-09 @ 20:08:58
URL: http://melkerpug.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0