Dåligt samvete..

Jag har jobbat mycket de senaste två veckorna så killarna har inte fått så mycket stimulans. Det har varit snålt med långpromenader och hjärngympa. Så jag har lite dåligt samvete för detta...De sover ju hela nätterna och dagarna när jag jobbar. Först med Jimmy på natten och sen med mig på dagen men de är så duktiga och stör mig inte utan ligger fint i sängen med mig! På söndag morgon går jag av mitt nattpass så efter det ska det bli som vanligt igen! I veckan som kommer ska jag antagligen träna lite utställning tillsammans med Nina. Nina ska också till Stockholm och ställa ut chihuahua. Sen tänkte jag hinna med att lägga minst ett spår till Lakrits och ev ett pyttelitet till Jackson.

På torsdag morgon går jag av veckans enda nattpass och då åker vi till Stockholm. PÅ vägen hämtar jag ev. upp hanvalpen som föddes i mitt sovrum på min födelsedag samt en kompis chihuahua. De ska med oss upp för en liten minisemester. Pappa med fru ska få umgås med valpen Adidas ett par dagar och se om han kan tänkas passa in i deras liv/hem. Hoppas det! han har nu fyllt 12 veckor och är stora killen!


Adidas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0