Hemma igen

Nu är vi hemma igen. Tågresan gick väldigt smidigt! Hundarna skötte sig finfint och Gangster knep igen hela resan så det hände ingen oly ka i väskan...

Halva tågresan satt jag och pratade med en tjej som hade en väldigt trevlug amstaffkille som hette King.

Jimmy hämtade mig och dogsen på centralen och överraskade mig med en liten present ;) en box med parfym, lotion och duschcreme. Vilken man va??

Imorgon kommer Ina och hämtar Gangster och jag hade önskat att han hade fått stanna.... Han är så mysig och Jackson har helt och fullt accepterat honom (han tycker annars inte om valpar alls).



Kommentarer
Postat av: Jimmy

Du ar vard mer an sa, love you :)

2011-12-12 @ 22:42:51
Postat av: Momo

Vilken fin och omtanksam Svaerson jag har!



Much luv to Jim & Jen.

2011-12-14 @ 03:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0