Dog Show USA

Ett tips till Er som vill åka till USA och ställa ut er hund. På denna sida kan ni se en kalender över utställningar i bla Kalifornien och Arizona. Jag ställde ju ut min Jackson i somras och den utställningen hittade vi genom denna sida. Man anmäler även via denna sida. Dock måste man ha en amerikansk adress dit de kan skicka papprena eftersom de inte skickar utomlands...fick jag erfara.... :/ De skickar inte en nummerlapp som i Sverige, utan den får man av domaren. De skickar armband som visar att du betalt så du kan komma in med din hund.

Jag spanade just in Jack Bradshaw för att se om det kommer att vara någon utställning i september när vi ska till Ca, men kalendern varar bara till juli, typiskt! Jag får hålla koll efter hand så jag kan planera in en utställning för herr Lakrits.

http://www.jbradshaw.com/shows.htm



En halvtaskig bild från Qupolen i Hässleholm februari 2009.
Jag och Lakrits.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej igen!



Vad kommer den liknande modellen att kosta på ett ungefär? Om man gillar modellen, kan man få bestämma vilken färg på vagnen man vill ha, så beställer du hem just den färgen? Eller kan man bara beställa vagnarna du har hemma, alltså isf den grå eller den marinblå?



Jag ska hålla utkik. Är som sagt ute efter en billigare vagn som inte är så avancerad.



Tack för svar!



Mvh Sofia

2011-02-11 @ 23:09:01
URL: http://sofialiljeberg.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag har kikat igenom vilka vagnar du har haft, och tänkte kolla vilka vagnar du har hemma nu? Om du har några vagnar hemma. Har du flexible handle pet stroller, den för 1600 kr? I vilka färger i så fall?



Mvh Sofia

2011-02-12 @ 12:40:49
URL: http://sofialiljeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0